شرایط و ضوابط سرویس ها

گروه مهندسی لناوا

آخرین تغییرات: ۲۶ دی ۱۴۰۰

 

شرایط و ضوابط سرویس‌ها

جهت اطلاع شما، شرایط و مقررات استفاده از سرویس‌ها بر روی سایت قرار داده شده است. در هر زمان با مراجعه به این صفحه می‌توانید از آخرین تغییرات در این شرایط مطلع گردید. اگر چه سعی می‌شود تا هرگونه تغییرات در این شرایط را از روش‌های مختلف (مانند پست الکترونیک) به اطلاع شما برسانیم، ولی مسئولیت اطلاع مداوم از مفاد شرایط و ضوابط بر عهده شما خواهد بود.

 

شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات و محصولات

گروه مهندسی لناوا به شماره ثبت ۳۳۷۰ كه در این توافقنامه “لناوا” یا “لناوا اینجینیرینگ گروپ ال تی دی” نامیده می‌شود از یك طرف، و از طرف دیگر مشترک (یا قیم، وكیل، نماینده، وارث و یا جانشین) كه در این توافقنامه “مشترك” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده می‌شود، تنظیم شده و قابل اجرا می‌باشد.

 

ورود به سایت شرکت، خرید و یا استفاده از هریک از خدمات و یا محصولات لناوا چه به طور رایگان و چه در قبال دریافت وجه ارائه شده باشد و یا انجام هرگونه معامله، تعامل و یا تراکنش با شرکت و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران، وابستگان و تمامی زیرمجموعه‌های لناوا، مستلزم پذیرش تمامی بخش‌های این توافقنامه بوده و در صورتی که مشترک با تمام یا بخشی از این قوانین موافقت ندارد، می‌بایست ضمن اطلاع به لناوا، کلیه خدمات و محصولات رایگان و غیر رایگان با شرکت و حساب کاربری خود را لغو کرده و استفاده ننماید.

 

توافق‌نامه

مشترك متعهد می‌شود كه تمامی بندها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات لناوا را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده می كند و از مزایای آن بهره می‌برد، اجرا شود. چنانچه مشترك در استفاده از محصولات و خدمات شرکت انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی لناوا مسترد نمی گردد (به استثنای موارد آورده شده در بخش “بازپرداخت وجه” این توافق نامه). همچنین مشترك می‌پذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات، مسئول خواهد بود این موضوع را کتبا به شرکت اطلاع دهد.

 

منابع سرور

هر سرویسی که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram،HDD و پهنای باند یا شبکه) استفاده کند متوقف خواهد شد و کاربر موظف خواهد بود میزان مصرف سرویس خود را از منابع سرور تا حد استاندارد کاهش دهد یا سرویس خود را به سایر سرویس‌های متناسب با میزان مصرف خود ارتقا دهد تا سرویس کاربر مجدد فعال گردد. لناوا بسته به شرایط سرور تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود به این صورت که هیچگاه سرویس کاربر نباید باعث ایجاد اختلال در سرور و یا ایجاد کندی و یا کاهش کیفیت سرویس کاربران دیگر بر روی آن سرور گردد. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که موجب اختلال در کارایی و یا سرعت سرور یا شبکه شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد شد. لناوا در بعضی موارد این موضوع را با اخطار قبلی انجام می‌دهد تا سرویس کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث ایجاد اختلال در سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر موجود بر روی آن سرور گردد لناوا بدون اخطار قبلی سرویس کاربر را برای مدت زمان لازم که میتواند چندین ساعت باشد متوقف خواهد نمود و سپس بنا به تشخیص ممکن است اخطارهای لازم را برای کاربر ارسال نماید تا کاربر نسبت به رفع مشکل وب سایت خود اقدام نماید. ضمنا، ملاک تشخیص میزان مصرف و سایر پارامترهای فنی، گزارشات سامانه‌های نظارت و پایش خدمات لناوا می‌باشد.

 

خبرنامه، ایمیل‌های گروهی، ایمیلهای تبلیغاتی و اسپم

ارسال ایمیل انبوه و تبلیغاتی (حتی برای یک‌بار) از سرویس های لناوا (صرف‌نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می‌کند) ممنوع است. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل بیش از ۱۰۰ عدد در ساعت و ۵۰۰ عدد در روز است. سرویس متخلف بلافاصله معلق شده و پس از بررسی و تشخیص علت توسط لناوا، برای همیشه قطع خواهد شد. در مواردی که سرویس کاربر نیاز به تعداد بیش از پانصد ایمیل در روز دارد، باید حتما از قبل قرارداد کتبی با لناوا برای ارسال ایمیل بیشتر منعقد کند.

 

انتقال به غیر

مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز كتبی از شرکت لناوا، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه و یا هریک از محصولات و خدمات لناوا را به دیگری واگذار نموده یا وكالت دهند. به طور کل انجام هرگونه نقل و انتقال محصولات و خدمات لناوا نسبت به عین، بخش و یا منافع آن به هر طریق شامل انتقال قطعی، رهنی، اجاره‌ای، شرطی، صلح حقوق، اقرار، وکالت، وصایت و حق تقسیم اموال تنها با اخذ موافقت کتبی لناوا امکان‌پذیر می‌باشد. در صورت انجام هرنوع نقل و انتقال بدون اجازه کتبی لناوا، نقض این تعهدنامه رخ داده است و دریافت کننده محصولات و خدمات دارای هیچ گونه حقی نبوده و کاربر انتقال دهنده، مسئول خواهد بود.

 

اطلاعات صحیح

مشترك موافقت می‌نماید كه با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات و محصولات لناوا اطلاعات صحیح در اختیار لناوا قرار دهد و لناوا برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترك از اطلاعات ارائه شده توسط مشترك استفاده نماید. چنانچه اطلاعاتی كه مشترک ارائه می‌دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا لناوا شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعات داشته باشد، لناوا به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترك را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

 

امنیت حساب

مشترك متعهد می‌گردد كه محرمانه‌بودن كلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه بوسیله حساب مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به لناوا اطلاع داده شود. بدیهی است لناوا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك انجام شده نمی‌پذیرد. مشترك می‌بایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود اطمینان حاصل نماید.

 

قوانین ثبت دامنه

دامنه‌های تحت www.nic.ir

تمامی دامنه‌های تحت ir توسط پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادیwww.nic.ir) ) به عنوان متولی این موضوع در کشور ثبت می‌گردند و لناوا کارگزار ثبت این نوع دامنه‌ها می‌باشد. کاربر موظف به اجرای کامل و بی نقص تمامی موارد مندرج در راهنمای ثبت دامنه های تحت www.nic.ir شامل دامنه های ir و تمامی موارد دیگر می‌باشد در صورت عدم رعایت کامل راهنما مسئولیت تمامی موارد دیگر به عهده کاربر می‌باشد. همچنین کاربرانی که اقدام به انجام هرگونه عملیات در رابطه با این نوع دامنه می‌نمایند موظف به رعایت تمامی بندهای موافقت نامه پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادیwww.nic.ir) ) به آدرس اینترنتی http://www.nic.ir/Domain_Register_Policy.html می‌باشند در این مورد تمام کاربران موظف به دریافت کامل راهنما چه از طریق وب سایت و چه از طریق بخش فروش می‌باشند و عدم درک و تفهیم این راهنما و موافقت نامه و یا عدم دریافت و یا عدم مطالعه آن رافع مسئولیت کاربران نمی‌باشد.

همچنین امکان ثبت، تمدید و یا انتقال دامنه IR بین ساعت ۲۳:۰۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد وجود ندارد. سامانه ثبت دامنه ایرنیک (nic.ir) به دلیل بروزرسانی در این بازه زمانی در دسترس نمی‌باشد. مسئولیت هرگونه مشکل در فرایند ثبت دامنه به عهده کاربر می‌باشد.

 

دامنه‌های بین‌المللی

ثبت دامنه‌های بین‌المللی و هزینه‌های ثبت، تمدید و سایر هزینه‌های مرتبط آن‌ها مطابق قوانین بین‌المللی و براساس تعرفه اعلامی لناوا بوده و مشترک با ثبت دامنه بین‌المللی تائید می‌کند که از تمامی قوانین مربوطه آگاهی دارد.

در مورد دامنه‌های با پسوند .ca که مربوط به کانادا است یا هر پسوندی که مربوط به کشور خاصی می‌باشد، ارائه اطلاعات صحیح از شخص شهروند آن کشور ضروری می باشد؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم ثبت دامنه به عهده شما می‌باشد.

لناوا مسئوليتی در رابطه با اشتباه وارد کردن نام دامنه در هنگام ثبت توسط شما و تاخير در تنظیم‌شدن  Name Serverها ندارد.

 

تهدید علیه لناوا

چنانچه استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم مشترك از محصولات و خدمات لناوا منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم و یا غیرمستقیم علیه لناوا، شركت‌های وابسته و یا شركا گردد، لناوا مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس‌دهی به مشترك خود خاتمه دهد.

 

مالكیت معنوی

كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی لناوا متعلق به لناوا است. مشترك موافقت می‌كند كه هیچ سود یا امتیازی در این مالكیت معنوی به وی منتقل نمی‌شود و متعهد می‌شود كه هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد كرد.

مشترك درك و موافقت می‌كند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه‌های وب سایت لناوا مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و لناوا صادر كننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می‌دارد، همچنین مشترك درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از لناوا یا صادركننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشترك واگذار نشده است.

ضامن تعهدات

مشترك یا هر شخص دیگر كه به نمایندگی از مشترك این توافقنامه را با عمل ورود به سایت لناوا یا تهیه هریک از سرویس های لناوا یا انجام هرگونه معامله و یا تراکنش با لناوا و یا عمل تائید در مراحل خرید، به صورت الكترونیكی امضا می‌‌نماید، بدین وسیله اعلام می‌كند و متعهد می‌‌شود كه داری حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه می‌باشد و هیچ‌ یك از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد می‌‌شود كه ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وكیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمین می‌نماید تمامی مفاد این قوانین را مطالعه نموده و درک کرده است.

 

پرداخت غرامت

مشترك توافق می‌‌كند كه از لناوا، پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوكاله كه ناشی از ادعا، عملكرد و یا تقاضی شخص ثالث در ارتباط با مشترك (شامل نمایندگان مشترك و یا هر فرد دیگر كه از اشتراك، محصولات یا خدمات مشترك با و یا بدون اجازه مشترك، استفاده از خدمات و محصولات كه مشترك از لناوا خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامه‌های موجود در این توافقنامه باشد، محافظت كرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترك موافقت مي‌نماید كه از لناوا در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق ‌الوكاله كه ناشی از نقض ضمانت‌های ذكر شده در این توافقنامه باشد محافظت كرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامت‌هایی است كه مشترك از طرف خود پرداخت می‌‌نماید.

 

اقدام قانونی علیه لناوا

کاربران لناوا تعهد می‌نمایند چنانچه شكایتی علیه لناوا در حال اجرا یا ارسال داشته باشند، به صورت کتبی لناوا را از این موضوع مطلع گردانند و از لناوا رسید دریافت نمایند. قصور از جانب مشترك در مورد ارسال این اطلاعیه به لناوا به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. مشترك متعهد می‌‌شود كه در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله لناوا را جهت كنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور كامل با لناوا همكاری نماید.

 

قوانین حاكم، محل دادرسی، عدم اجازه شكایت

مشترك موافقت می‌‌نماید كه محل دادرسی پرونده‌های مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط لناوا در دادگاه یا دادسرا یا شورای حل اختلاف یا شورای صنفی تهران و یا كمیته مبارزه با جرائم رایانه‌ای واقع در تهران باشد. مشترك مجاز نخواهد بود در مسائلی كه در این توافقنامه مطرح شده‌اند شكایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.

 

ابلاغ‌های قانونی

كلیه ابلاغ‌ها و اعلانات لناوا (به‌جز موارد نقض توافقنامه) در وب‌سایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الكترونیك مشترك (مندرج در حساب کاربری وی در لناوا) ارسال مي‌شوند. اعلانات و ابلاغ‌هایی مشترك به لناوا می‌بایست حتما یک نسخه به پست الكترونیك موجود در سایت لناوا و در صورت لزوم علاوه بر ارسال به پست الکترونیک از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مركزی ارسال گردد.

 

عناوین

عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود ‌داشته باشد، مفاد قرارداد می‌بایست مرجع عملكرد قرار گیرند.

 

توافقنامه كامل

توافقنامه حاضر شامل رویه‌ها و توافقنامه‌هایی كه در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد كامل و تنها قرارداد بین مشترك و لناوا برای محصولات و خدمات لناوا تلقی مي‌گردد.

 

تفكیك‌پذیری

بخش‌های این قرارداد تفكیك‌پذیر می‌باشند. در صورتی كه بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیك‌ترین شكل به متن اصلی تفسیر می‌‌گردد و سایر قسمت‌ها و شرایط توافقنامه به طور كامل لازم‌الاجرا هستند.

 

سلب اختیار

عدم اجرای بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامه های ضمیمه آن توسط لناوا در مقابل مشترك یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از لناوا نمی‌‌باشد.

 

وضعیت اضطراری

لناوا همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد، با این همه مشكلات خارج از كنترل لناوا ممكن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی لناوا گردند. مشترك موافقت می‌‌نماید لناوا را برای این وقفه‌ها مسئول نداند.

 

پشتیبانی، سطح خدمات و رفع مسئولیت

کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکتینگ موجود در حساب کاربری لناوا در حدود اختیارات و صرفا در خصوص مسائل مرتبط با سرویس خریداری‌شده قابل ارائه می‌باشد. لناوا مسئولیتی در قبال پشتیبانی مشکلات احتمالی اسکریپت‌ها و نحوه استفاده مشترک از خدمات ندارد. همچنین مشترک متعهد می‌شود برای هر ساعت هزینه پشتیبانی فنی که خارج از تعهدات لناوا باشد، هزینه پشتیبانی اعلامی از سوی لناوا را قبل از انجام خدمات پشتیبانی پرداخت نماید. هزینه پشتیبانی این موارد توسط لناوا تعیین شده و مشترک حق اعتراض نخواهد داشت.

لناوا تعهد می‌نماید تمامی خدمات ذکر شده در وب سایت یا قراردادهای کتبی را پس از سفارش و انجام کامل پرداخت سرویس/محصول/قرارداد به کاربر ارائه دهد یا در صورت عدم انجام سفارش/قرارداد مبلغ دریافت شده را به حساب کاربر بازپرداخت کند. تمامی خدمات لناوا به همان شکلی که هستندAS IS) ) ارائه می‌شوند و هیچگونه ضمانت صریح و ضمنی (اضافه بر مواردی که در وب سایت قید گردیده) شامل آنها نمی‌گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند انجام سریع و بدون نقص سفارش، مطابق نیاز خریدار بودن، بی‌عیب‌بودن، عدم قطعی، امنیت کامل و … ارائه نمی‌شود. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد سرویس‌های لناوا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می‌باشند. لناوا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی‌پردازد. لناوا تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی شامل (و نه محدود به) هرگونه ایرادات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری، پینگ، مشکلات شبکه اینترنت و ارتباطات سایت، بروز هرگونه خطا در طی انجام سفارش ثبت و تمدید دامین یا دیگر سرویس‌ها، تاخیر در انجام سفارشات، هرگونه نقص در ارائه خدمات توسط افراد یا شرکتهای طرف قرارداد لناوا، موارد فورس ماژور و … نخواهد بود و هیچ خسارتی پرداخت نخواهد کرد.

براساس مدل سطح خدمات لناوا، صرفا در سرویس‌های میزبانی، چنانچه قطعی کامل و عدم دسترسی رخ دهد و این قطعی سرویس، ناشی از عوامل خارج از کنترل شرکت نبوده و تایم قطعی موجب عدم رعایت Uptime اعلامی سرویس مذکور شود، لناوا تا حداکثر دو برابر زمان قطعی را به زمان تمدید همان سرویس میزبانی خواهد افزود. مرجع تعیین زمان قطعی گزارشات فنی تهیه شده توسط لناوا می‌باشد.

لناوا تحت هیچ شرایطی در برابر هر نوع خسارت مستقیم و غیر مستقیم که از سرویس‌ها و یا خدمات لناوا متوجه فرد و یا افرادی گردد مسئول نمی‌‌باشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض ضمانت (صریح یا ضمنی)‌، نقض توافقنامه و رویه‌های جانبی آن بوده و یا به علت عدم توانایی مشترك در استفاده از محصولات و یا خدمات لناوا باشد.

در صورت بروز شرایط خاص و براساس حکم قانونی، کاربر موافقت می‌كند كه در هر شرایطی سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی در آخرین دوره پرداخت سرویس/محصول/قرارداد (هزینه خدمات یا کالا یا قرارداد پرداخت شده برای آخرین دوره زمانی) توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

تمامی موارد مرتبط با کاربران شامل محتوای وب سایت کاربران، نحوه استفاده آنها از خدمات لناوا و اطلاعات و داده های استفاده شده توسط کاربران و بطور کل تمامی مواردی که توسط کاربران اقدام شده باشد به عهده کاربر بوده و هیچ شخص ثالثی حق اقدام قانونی علیه لناوا را ندارد و در صورت لزوم اقدام قانونی تنها علیه کاربر باید انجام شود.

در خصوص خدماتی مانند سایت ساز، پشتیبانی فقط تا زمانی معتبر خواهد بود که تغییراتی در هسته سیستم مدیریت محتوا و … توسط کاربر ایجاد نشده باشد. و در صورت نصب افزونه های جدید و یا بروزرسانی بدون هماهنگی مجموعه لناوا سایت به طور کامل از پشتیبانی خارج خواهد شد. لذا سرویس به صورت دسترسی محدود ارائه میگردد تا مشکلات غیر منتظره رخ نداده و ارائه پشتیبانی سرویس میسر باشد و در صورت درخواست مشتری به دسترسی کامل، پشتیبانی سرویس به طور کامل لغو میشود و مشتری حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می‌نماید.

خدمات پشتیبانی سایت ساز به صورت محدود ارائه می‌شود و مشتریان عزیز جهت نصب افزونه و یا خدمات مشابه در ماه حداکثر ۵ درخواست میتوانند داشته باشند. موارد مربوط به اشکالاتی که در سرویس و یا قالب وجود دارد شامل این محدودیت نخواهند بود.

بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه از طریق حساب مشترك انجام می‌گیرد، چه بوسیله خود مشترك و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترك می‌باشد. لناوا از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترك با و یا بدون اجازه مشترك خودداری می‌كند.

 

اسکریپت‌ها

هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و وب سایت متخلف برای همیشه قطع می‌گردد.

 

نصب اتاق گفتگو و گفتگوی آنلاین (چت)

اتاق گفتگو و گفتگوی آنلاین (چت) به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می‌کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب این سرویس‌ها دارند، می‌بایست از سرویس‌های اختصاصی لناوا یا سرویس‌دهندگان این نوع خدمات (که سرویس آن‌ها به شکل Cloud بوده و‌ باری روی سرورهای میزبانی لناوا ایجاد نمی‌کند) استفاده نمایند.

IRC

انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای لناوا اکیدا ممنوع بوده و لناوا ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

 

نسخه پشتیبان

لناوا در تمامی سرویس‌های خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان بصورت دوره‌ای می‌نماید اما این نسخه پشتیبان صرفا جهت استفاده لناوا می‌باشد. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می‌بایست نسخه پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای لناوا نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات را از پشتیبان‌های تهیه شده توسط خودش بازگرداند. این ماده شامل تمامی سرویس‌های لناوا بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگی‌های یک سرویس، بک‌آپ‌گیری هم قید گردیده باشد صرفا جنبه بک‌آپ‌گیری داخلی لناوا را دارد مشتری نمی‌تواند از آن استفاده نماید و شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه نسخه پشتیبان می‌باشد. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بک‌آپ‌های لناوا موجود باشد این عمل با دریافت هزینه متناسب با حجم نسخه پشتیبان انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه های پشتیبان لناوا وجود ندارد هیچ مسئولیتی متوجه لناوا نخواهد بود. محاسبه هزینه بازگردانی اطلاعات از نسخه پشتیبان لناوا، توسط این شرکت محاسبه شده و مشترک در صورت نیاز به استفاده از بک‌آپ وب‌رمز، حق هیچ‌گونه اعتراضی در خصوص هزینه‌های مرتبط با آن نخواهد داشت.

تبصره ۱:

بک‌آپ‌گیری از اکانت‌های با حجم دیسک بالای ۱۰ گیگابایت یا دارای بیش از ۳۰۰.۰۰۰ فایل و خدمات سرورهای اختصاصی و مجازی توسط لناوا انجام نمی‌شود.

 

پایگاه داده و ایمیل

حجم پایگاه داده و ایمیل تمامی سرویس های دارای این موارد، درصد مشخصی از کل فضای پلان اختصاص یافته می‌تواند باشد و کاربر حق استفاده بیش از این مقدار را ندارد و کاربر باید پیش از تهیه سرویس مربوطه، از میزان حجم کلیه موارد سرویس آگاهی پیدا نماید.

 

موارد منع استفاده

استفاده از سرویس های اشتراکی لناوا برای هریک از موارد زیر اکیدا ممنوع می‌باشد و کاربر تعهد می‌نماید از سرویس اشتراکی خود برای هیچ کدام از عناوین زیر استفاده ننماید. در صورت مشاهده هریک از موارد زیر در سرویس های اشتراکی لناوا، سرویس کاربر مربوطه سریعا و بدون هیچ اخطار قبلی قطع خواهد شد و هیچ مبلغی عودت نمی‌گردد.

 

Spidering

Crawlering

Mailing Scripts

HYIP

Mailing lists

Hot-Linking

Proxy

Bit Torrent

AutoSurf, PTC, PTS ,PPC sites

IP Scanners

Port Scanners

Fraudulent Sites

Brute force Programs/Scripts/Applications

Leeching

Download center

Upload center

 

استفاده غیرقانونی

کاربران متعهد می‌شوند در تمامی محصولات و خدمات خود و در کل دوره استفاده از سرویس، تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. همچنین با توجه به قرار داشتن سرورهای لناوا در کشورهایی مانند آلمان، انگلیس، کانادا و امریکا، کاربران متعهد به رعایت تمامی قوانین سلبی مرتبط با اینترنت بین‌المللی و در کشورهای مذکور و اتحادیه اروپا می‌باشند و عدم آشنایی کاربران با این قوانین، رافع مسئولیت آنها نخواهد بود.

به طور کلی سرویس‌های لناوا می‌بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هرگونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا به هر نحو به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می‌تواند شامل (و نه محدود به) موارد زیر باشد:

قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش کپی رایت بدون مجوز

استفاده غیرمجاز از علائم تجاری دیگران

استفاده غیرمجاز از لوگو های دیگران

اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور

نشر اکاذیب علیه دیگران

کلاه‌برداری‌های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود

سایت‌های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی

ارسال ایمیل‌های ناخواسته (اسپم) به هر شکل

سعی در نفوذ یا حمله به سرورها یا سایت های لناوا یا دیگران

 

 

 

استفاده غیر قانونی از سرور و شبکه

مختل كردن امنیت سیستم یا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی لناوا حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می‌دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبكه شامل موارد ذیل می‌شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبكه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسكن یا آزمایش آسیب پذیری یك سیستم یا شبكه یا وب سایت، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، میزبان یا شبكه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الكترونیكی، تلاش عامدانه برای پر كردن فضای یك سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …

 

ویروس ها و سیر فعالیتهای تخریبی

استفاده از سرویس ها یا تجهیزات لناوا برای ایجاد یا ارسال ویروس ها، كرم ها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

 

مسائل جنسی

استفاده از سرویس های لناوا برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.

 

توهین، ایجاد مزاحمت برای لناوا و تمامی زیر مجموعه های لناوا

در صورت توهین، فحاشی و یا ایجاد هرگونه مزاحمت برای لناوا و تمامی‌زیرمجموعه های آن مانند کارمندان، وب سایت، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو (شامل تلفنی، ایمیلی، ارتباط اینترنتی و غیره) و در هر زمان، سرویس کاربر سریعا، بدون اخطار قبلی و بدون هیچ‌گونه عودتی و برای همیشه قطع خواهد شد و لناوا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. لناوا تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

 

نشر اکاذیب علیه لناوا و تمامی زیر مجموعه های لناوا

در صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه لناوا و تمامی زیرمجموعه های آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به لناوا به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و لناوا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. لناوا تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

 

اقدام علیه لناوا و تمامی زیر مجموعه های لناوا

در صورت هرگونه اقدام که بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم به صورت مالی و غیر مالی شامل (منافع؛ اعتبار؛ شهرت و …) لناوا لطمه وارد نماید؛ سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و لناوا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود و همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به لناوا خواهد بود.

 

حریم شخصی و اطلاعات محرمانه

به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه لناوا تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می‌نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. لناوا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی‌پذیرد.

 

مسئولیت کاربران

کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می‌باشند همچنین می‌بایست به حقوق سایر کاربران لناوا احترام بگذارند. لناوا حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمنا کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در سرویس‌هایی مانند طراحی سایت که لینک کپی رایت “طراحی سایت و سئو: لناوا” در پایین وب سایت درج شده جزء حقوق لناوا است و کاربران حق حذف آن مگر با توافق و پرداخت هزینه مربوطه ندارند.

 

در سرویس هایی مانند سایت ساز، کاربران بدون هماهنگی مجموعه لناوا به هیچ عنوان اقدام به نصب و بروزرسانی افزونه و یا بروزرسانی هسته سیستم مدیریت محتوا نخواهند کرد. و در غیر این صورت سایت از پشتیانی مجموعه لناوا خارج و کاربر حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

 

اقداماتی که لناوا در صورت تخطی از این شرایط انجام می‌دهد

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در این توافقنامه موجب تعلیق سرویس می‌شود. لناوا تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می‌باشد. در صورت عدم رعایت شرایط توافقنامه توسط کاربر لناوا حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می‌دارد. زمانی که لناوا از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می‌کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی‌هالناوا بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین لناوا در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می‌دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران؛ آمریکا؛ کانادا؛ آلمان؛ انگلیس و اتحادیه اروپا خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می‌گردد. لناوا هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به لناوا خواهد بود.

 

تغییرات در محصولات و خدمات لناوا

لناوا مجاز است در هر زمان که لازم باشد نسبت به حذف، اضافه، ارتقا، تعویض، تغییر و یا تغییر در تنظیمات هرگونه برنامه، نرم افزار، داده، سخت افزار، تجهیزاتی که به واسطه آنها به کاربران سرویس می‌دهد، اقدام نماید. این تغییرات ممکن است بر روی عملکرد برنامه های شخصی کاربران و محتویات سایت آنها تاثیرگذار باشد. در این حالت کاربر مسئول سازگار کردن مجدد برنامه خود با تغییرات جدید می‌باشد و لناوا هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

 

برنامه های جانبی

لناوا همیشه سعی بر انتخاب و تهیه بهترین برنامه های مورد نیاز جهت سرویس دهی به کاربران خود را دارد با این حال هر یک از این برنامه‌هاممکن است دارای اشکالات و نواقصی باشند که لناوا مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت علاوه بر این ممکن است برنامه مذکور کلیه نیازهای یک کاربر را برطرف نکند. مسئولیت استفاده از این برنامه‌ها بر عهده خود کاربر است.

ضمنا لناوا هیچ تضمینی در رابطه با امکان نصب شدن یک برنامه خاص که توسط لناوا ارائه نشده است را نمی‌دهد.

 

حقوق مالکیت معنوی لناوا

کلیه اشخاص اعم از کاربران لناوا و غیره بدون مجوز کتبی لناوا مجاز به استفاده کلی یا جزئی از مطالب مندرج در این وب سایت به هرشکل ممکن، نمی‌باشند. همچنین استفاده از نشان تجاری و نام “لناوا” به هر نوع و با هر پسوند و پیشوند بدون مجوز کتبی ممنوع می‌باشد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

 

حداقل سن

کلیه کاربران لناوا می‌بایست حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر می‌بایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه می‌گردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات لناوا می‌باشد.

 

فورس ماژور

لناوا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیر حقوقی دامنه و یا دامنه ها، قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی، مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی، حملات و خرابکاری ها، مشکلات فنی ایجاد شده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجاد شده به واسطه شخص کاربر، موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای قانونی، دولتی، حکومتی و بین المللی و مسائل حقوقی خارجی مانند تحریم ها، مسائل حقوقی داخلی مانند محدودیت‌ها و دستورات و بخشنامه های دولتی و حکومتی و قطع دسترسی داخلی و بین المللی را به عهده نمی‌گیرد و تا زمان رفع مشکل، لناوا هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و در این موارد هیچگونه وجهی به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود.

 

روشها و نحوه پرداخت

کلیه هزینه های مندرج در وب سایت به صورت ریال یا تومان است همچنین کلیه صورت حساب ها بر مبنای ریال ایران صادر می‌گردد. پرداخت‌ها به لناوا به یکی از اشکال زیر صورت می‌گیرد:

واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا قرارداد یا صورت حساب های صادره

پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاههای پرداخت آنلاین در سایت لناوا

در صورت تمایل به دریافت فاکتور رسمی مشترک می‌بایست تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد از خرید، نسبت به ارسال درخواست فاکتور رسمی خرید به واحد فروش لناوا اقدام نماید.

کلیه پرداختهای سفارشات خدمات/محصول سفارش داده شده در سایت لناوا پس از تایید مالی توسط لناوا در پرتال کاربران، در حساب کاربری کاربر در لناوا ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، خود مشترک مسئول پیگیری می‌باشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای لناوا ایجاد نخواهد شد.

هزینه کلیه سرویس ها/خدمات/محصولات/قراردادها صرفا به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد؛ مگر آنکه کتبا در قرارداد روش دیگری منظور شده باشد. لناوا حق دارد تا زمان تسویه حساب کامل؛ ارائه یا انجام جزئی یا کلی خدمات/محصول/قرارداد را به تعویق بیاندازد. عدم پرداخت هزینه کامل سفارش/خدمات/محصول/قراداد پس از حداکثر دو ماه از تاریخ سفارش یا انعقاد قرارداد؛ تخطی از این شرایط قرارداد بوده و لغو سفارش و یا قرارداد توسط مشتری تلقی میشود و لناوا حق قطع و عدم انجام جزئی یا کامل سرویس/خدمات/محصول/قرارداد را بدون اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمنا لناوا حق تامين و وصول کليه مطالبات و ساير هزينه‌های خود از محل قطع موقت و يا دائم کليه سرويس‌ها و اعتبارات خريدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتی که خريدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه ننمايد حق هرگونه اعتراض بعدی را از خود سلب می‌نمايد. لازم به ذکر است مدت قطعی سرويس ناشی از عدم پرداخت مطالبات، به مدت سرويس‌دهی افزوده نخواهد شد و کليه مسئوليت‌های ناشی از اين نوع قطع سرويس، بر عهده خريدار می‌باشد.

 

تمدید

کلیه کاربران می‌بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی‌باشد.

لناوا قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

 

تغییر در قیمت

لناوا مجاز به تغییر در قیمت سرویس های خود به هر دلیلی می‌باشد و تغییر در قیمت در صورت حساب دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.

 

بازپرداخت وجه

لناوا تحت هیچ شرایط پول پرداخت شده برای یک محصول و یا خدمت و یا قرارداد و یا اعتبار ریالی را باز نمی‌گرداند و هرگونه ضمانت کتبی و شفاهی در این زمینه باطل می‌باشد. تنها سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ اشتراکی یا Shared Hosting) لناوا، دارای یک هفته مهلت بازگشت وجه از تاریخ و ساعت ارسال سفارش جدید می‌باشد و مشترک در صورت عدم رضایت از سرویس می‌تواند طی حداکثر یک هفته از تاریخ تحویل سفارش، اقدام به لغو سرویس میزبانی خود نماید تا پس از کسر کسورات مندرج در سایت، مبلغ پرداختی مشترک به وی عودت شود. بدیهی می‌باشد که پس از گذشت این مهلت به هیچ عنوان و دلیل، سرویس قابل عودت نبوده و هیچ مبلغی به کاربر عودت نخواهد شد. همچنین در رابطه با انواع دیگر سرویس های لناوا مانند – ثبت دامنه، سرورهای مجازی و اختصاصی، طراحی سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو؛ خدمات تهیه نسخه پشتیبان، راه اندازی و مدیریت سرورها و سایر محصولات و خدمات – با توجه به ماهیت آنها قابل بازپرداخت و عودت وجه نبوده و مشتری موظف می‌باشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از ویژگی های سرویس مطلع گردد و پس از تکمیل سفارش هیچ گونه امکان بازپرداخت وجه وجود ندارد و مسئولیت این مورد به عهده مشتری خواهد بود.

 

تبصره ۱:

در صورتی که کاربر یک و یا چندین بند از قوانین این شرایط سرویس را رعایت ننماید، بخش مرتبط با مهلت یک هفته ای عودت وجه موجود در موارد گفته شده در بارپرداخت وجه لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به کاربر عودت نخواهد شد

 

تبصره ۲:

در صورت خریداری سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ مشترک یا Shared Hosting) برای دوره زمانی کمتر از ۱ سال؛ شرایط بازگشت وجه منتفی شده و مبلغی بازپرداخت نخواهد شد.

 

تبصره ۳:

شرایط بازگشت وجه سرویس میزبانی اشتراکی شامل تمدید سرویس یا خرید سرویس های جدید توسط مشترکین فعلی نمی‌باشد.

 

تبصره ۴:

حق قراردادن لینک کپی رایت در سرویس‌های طراحی وب سایت برای لناوا محفوظ می‌باشد.

 

تبصره ۵:

فرایند عودت وجه از زمان اعلام مشتری و تائید توسط لناوا، حداقل ۳ روز کاری زمان نیاز دارد.

 

تبصره ۶:

در کلیه موارد عودت وجه، لناوا مجاز به کسر هزینه‌های مالی، اداری، تراکنش و … از مبلغ قابل عودت می‌باشد.

 

تبصره ۷:

در هر شرایط و به هر نحوی، لناوا تنها به اندازه سقف مبلغ پرداخت شده توسط کاربر، مسئولیت دارد و کاربر حق هرگونه شکایت و ادعای ضرر و زیان بیش از مبلغی که پرداخت کرده است را از خود سلب می‌نماید.

 

تغییرات آینده این توافقنامه

کلیه کاربران سرویس‌های لناوا موظف به رعایت کامل این شرایط می‌باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و لناوا حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان دارد. در صورت تغییر در این توافقنامه؛ “تاریخ آخرین تغییرات” آن بروز خواهد شد و کاربر موظف است بصورت دوره ای این قوانین و شرایط را مطالعه نموده و از آن اطلاع یابد. عدم اطلاع کاربر از این قوانین رافع مسئولیت کاربر نخواهد بود. کاربر اعلام می‌دارد با تمامی تغییرات آینده این توافقنامه از ابتدا موافقت کرده است.

 

لغو سرویس از طرف کاربر

در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت؛ یا عدم برآورده شدن نیاز؛ عدم آگاهی قبل از خرید؛ اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از ایجاد صورتحساب تمدید لغو خواهد شد. تنها سرویس میزبانی اشتراکی تحت شرایط خاصی، مستثنی بوده و بر اساس موارد گفته شده در “بازپرداخت وجه” اقدام خواهد شد.

 

قانون حاکم

هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قراردادهای ارائه خدمات لناوا بین مشتری و لناوا، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و لناوا ابتدا با مذاکره و سپس در حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخشهای قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

 

آگاهی پیش از خرید

بر اساس این موافقتنامه و با توجه به تخصصی بودن ماهیت خدمات لناوا، کاربر تعهد می‌نماید پیش از هرگونه سفارش، از هر طریق ممکن (شامل سایت لناوا، تماس با کارشناسان لناوا) از محدودیت‌ها و معایب سرویس مربوطه و یا سرویس لناوا به طور کامل آگاهی داشته باشد و هیچ گونه ادعای عدم آگاهی و یا عدم برآورده‌کردن نیاز مشتری و یا عدم توانایی کاربر در استفاده از سرویس مربوطه پس از سفارش قابل پذیرش نمی‌باشد. در صورت عدم آگاهی کاربر و یا عدم امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه و یا عدم مطابقت نیاز کاربر با ویژگی های سرویس مربوطه کاربر به هیچ عنوان نباید سرویس مربوطه را تهیه نماید و در صورت تهیه سرویس بر اساس موارد ذکر شده در “لغو سرویس از طرف کاربر” اقدام خواهد شد.

 

هزینه دادرسی

بر اساس این توافقنامه مشترک تعهد می‌نماید در صورت هرگونه اقدام حقوقی بر علیه لناوا در تمامی محاکم قضایی و صنفی چه در پرونده تشکیل شده محکوم و یا صاحب حق شناخته شوند تمامی هزینه های دادرسی شامل هزینه وکلای لناوا بر اساس هزینه عرف وکالت در زمان پیگیری پرونده، هزینه اقامت و ایاب و ذهاب نمایندگان و وکلا و شاهدان لناوا به هر نقطه‌ای را تقبل می‌نماید.

 

پذیرش توافقنامه

مطالعه دقیق و کامل این توافقنامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربران لناوا الزامی می‌باشد. این توافق‌نامه در وب سایت لناوا در هنگام سفارش و خرید و یا عضویت قابل دسترسی می‌باشد و قبل از هر اقدامی در سایت لناوا، مشترک حتما باید این توافقنامه را مطالعه و تایید نماید که این توافقنامه را به طور کامل مطالعه و با آن موافق می‌باشد و امکان خرید و یا سفارش هیچ یک از محصولات و خدمات لناوا و یا عضویت در سایت لناوا بدون تایید مطالعه و پذیرش تمامی بخش‌های این موافقت نامه وجود ندارد و هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم اگاهی از این توافقنامه پذیرفته نمی‌باشد. همچنین تمامی کاربران حتما باید یک نسخه از این توافقنامه را قبل از انجام هرگونه خرید و یا سفارش از لناوا چاپ نموده و نزد خود به عنوان متن قرارداد و موافقتنامه نگهداری نمایند و در صورت هرگونه پیگیری از طریق محاکم حقوقی آنرا ارائه نمایند و اعلام نمایند که آن را قبل از هرگونه خرید و یا سفارش از لناوا مطالعه و تایید نموده‌اند.

 

در صورتیکه در رابطه با شرایط و مقررات پرسشی دارید، لطفا با ما در میان بگذارید. شما میتوانید پرسشهای خود را از طریق صفحه تماس با ما، برای ما ارسال نمایید.