۳۰فروردین

نیازمندی های دورکاری چیست؟

Written by in تکنولوژی

دارای یک شرکت یا سازمان بزرگ باشید یا کوچک فرقی نمی کند مهم این است که یک مدیر همیشه خواهان انجام کار درست، خوب و به موقع است. حالا در شرایط اجتماعی روز که بیماری کرونا کارفرمایان را مجبور به دورکاری پرسنل کرده چه کارهایی انجام داده اید که کیفیت کاری پرسنل در دورکاری کم نشود؟ از چه بسترهایی استفاده کرده اید؟ چگونه زمان کاری را کنترل می کنید؟ و نیازمندی های دورکاری چیست؟

گروه مهندسی لناوا با تجربه فراوان در ایجاد بستر و راه اندازی سیستم های سازمانی و نرم افزاری مرتبط به شما کمک می کند تا یک دورکاری عالی را برنامه ریزی کنید و از آن به برای رسیدن به اهداف شرکت یا سازمان خود بهره بگیرید. ما در این مقاله برخی الزامات اولیه را به شما معرفی می کنیم:

۱: کریو کنترل

اولین نیازمندی های دورکاری داشتن یک VPN مناسب است که پرسنل بتوانند در محیطی امن به سیستم خودشان متصل شوند. ما به شما کریو کنترل را معرفی می کنیم. درواقع Kerio Control یک راهکار مقدماتی تا پیشرفته ی امنیتی می باشد که شامل روتر، دیواره آتش، سیستم تشخیص و جلوگیری از نفوذ(IPS) آنتی ویروس ((Gateway Antivirus VPN و مدیریت محتوا(Content Filtering)  می باشد.

۲: سیتریکس

شاید نخواهید همه پرسنل به سیستم خودشان متصل شوند. شاید برخی از مسائلی امنیتی مانع از دسترسی به سیستم شرکت باشد، در این حال می توانید برخی از نرم افزارها را در بستر سیتریکس تعریف کنید و کارمندان از این طریق کار خود را ادامه دهند. کاربرد سیتریکس پیاده سازی راهکار مجازی سازی دسکتاپ و نرم افزار در زیرساخت شبکه سازمان است.

۳: اتوماسیون اداری افرا

حتما فرایندهای زیادی در شرکت و یا سازمان خود دارید که باید بین افراد و یا حتی چند واحد گردش پیدا کنند تا در انتها ختم به انجام کاری شود. اینجاست که سیستم اتوماسیون اداری افرا به عنوان یکی از نیازمندی های دورکاری به شما کمک کند تا برای گردش فرمهای کاغذی دیگر نیاز به حضور فیزیکی نداشته باشید. متخصیصن لناوا فرآیندهای شما را تجزیه و تحلیل می کنند و به شما کمک می کنند تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، زمان و کاغذ بتوانید تجربه خوبی در دورکاری داشته باشید. 

سیستم مدیریت کسب و کار یا BPMS سیستمی است که از روشی نظامند و یکپارچه برای طراحی، اجرا و کنترل فرآیند های کسب و کار استفاده می کند.BPMS در واقع سیستمی می باشد که توسط آن برای هر یک از فرآیند های سازمان فرمی با گردش کار هوشمند می سازد و آن ها را به طور یکپارچه کنار هم قرار می دهد.

۴: اسکایپ سازمانی

حال که در خانه هستید چگونه با کارمندان خود در ارتباط خواهید بود؟ دیگر نمی توانید با یک شماره داخلی به سرعت دستور انجام کاری دهید. اینجاست که اسکایپ سازمانی به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید با کارمندان خود صحبت کنید و فایل های مهم کاری خود را انتقال دهید و یا دسکتاپ خودرا به به اشتراک بگذارید. این سیستم هزینه های تلفن شما را کاهش میدهد. همچنین می توانید به سادگی حضور فعال کارمندان را پشت میز کاری خودشان از منزل رصد کنید.

نرم افزاری کارآمد و مفید در جهت ارتباط بین کاربران درون سازمانی و برون سازمانی می باشد که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. با استفاده از این سرویس شما می توانید با همکارنتان صرف نظر از مکان فیزیکی یا موقعیت زمانی به تعامل بپردازید. از اسکایپ می‌توان به صورت ابری، غیر ابری و یا ترکیبی از هر دو استفاده کرد. امکان اجرای کلاینت‌ها در سیستم عامل‌های ویندوز، دستگاه‌های اندروید و iOS وجود دارد. 

۵: ادوبی کانکت

شاید به این فکر می کنید که همه ی کارها را نمی توان با ارسال فرم و یا فایل انجام داد. همیشه نمیتوان با پیام متنی و یا صوتی مفهوم را به درسترسی منتقل کرد و حتی به این فکر می کنید که چگونه جلسه برگزار کنید؟ چگونه آموزش دهید؟ لناوا ادوبی کانکت را به شما پیشنهاد می کند. با این برنامه می توانید به راحتی بین کارمندان خود و سایر شرکت ها جلسه تصویری بهمراه امکانات بیشمار برگزار کنید.

نرم افزار وب کنفرانس ادوبی کانکت قدرتمندترین پلت فرم دنیا محسوب می گردد و در واقع ماموریت آن پایان دادن به بحران ارتباطات سریع، آسان و کم هزینه است و راه حل مناسبی برای شرکت ها، سازمانها و مراکز آموزشی می باشد.

گروه مهندسـی لنـاوا با تجربه راه اندازی سیستمهای دورکاری، برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به شما کمک می کند با کیفیتی بالا این مهم را نه تنها در دوران فاصله اجتماعی کرونا ، حتی برای آینده به عنوان یک شیفت کاری برای برخی از پرسنل خود تعریف نمایید.